2016. november 13., vasárnap

RÁADÁS – Robinson Crusoe

Ezzel a történettel, ha akartam, ha nem, úton-útfélen találkoztam. Ezért sem éreztem késztetést arra, hogy elolvassam Daniel Defoe történetét a hajótörést szenvedett főhőséről. Most mégis rászántam magam, és kellemesen csalódtam. Egy unalmas, tengődő életet vártam a senki szigetén, de a férfi talpraesetten feltalálta magát, és a túlélése érdekében olyan mesterségeket is elsajátított autodidakta módon, amelyet egy szimpla angol ültetvénytulajdonosként biztosan nem ismert volna meg. A Robinson Crusoe című regényt mindenkinek érdemes elolvasnia, már felnőtt fejjel.


Kedvenc idézet:

A veszélytől való félelem tízszer kínosabb, mint maga a veszély. Az aggodalom nagyobb teherként nehezedik az emberre, mint a valóságos rossz.”

Legutóbb animációs film készült Daniel Defoe történetéből:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése