2016. november 6., vasárnap

HETI KÖNYV - Lead - Szóló

Sokat gondolkodtam, hogy melyik könyvről olvastam a héten a legtöbb értékelést, hozzászólást, de nem volt kiugró kedvenc. Aztán a homlokomra csaptam, hiszen, amit a hétvégén kezdtem olvasni, nemhiába választottam. Kylie Scott: Lead - Szóló című regénye a képzeletbeli Stage Dive zenekar tagjainak magánéletét mutatja be. Jelen könyv a harmadik, és az énekes-frontember életének jobbra fordulását tárja az olvasók elé.


Az előző kötet, a Play - Futam nem nyerte el a tetszésemet, ez az értékelésemből is kitűnt, ám már akkor ígéretet tettem, hogy nem hagyom félbe a sorozatot. Íme, itt a folytatás, de még annyira a könyv elején járok, hogy nem tudok véleményt alkotni. Amint végzek, értékeléssel is jövök, de addig is jelentem: ez a regény a hét könyve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése