2016. november 1., kedd

MÉRLEG - Október

Elkezdett könyvek: 7
Befejezett könyvek: 6
Értékelések: 7


Szerintem nem kell szégyenkeznem az elmúlt hónap miatt, hiszen 7 értékelést sikerült összehoznom, bár sok közülük eléggé rövidecske. Ettől függetlenül elégedett vagyok, mert változatos a paletta, a Sorstalanság olvasása-értékelése már régóta váratott magára, Az árny című magánkiadásban megjelent könyvről pedig felkérésre írtam véleményt. Ezúton is köszönet a szerzőnek, Cathrin Smith-nek a lehetőségért. 
Nagy kedvencem volt szeptemberben Vuk, azt gondolom, több ez, mint gyermekmese, minden korosztálynak ajánlom. A Nerve – Idegpálya egy feszültségekkel teli ifjúsági regény, kifejezetten elnyerte a tetszésem. 
J.K. Rowling sorozatának értékelését is folytattam, ezúttal a Harry Potter és a Főnix Rendje került sorra, és nem feledkeztem meg az Időhurok különleges gyermekeiről sem, az Üresek városa című regényt is értékeltem. Októberben utoljára maradt Stephen King klasszikusa, A ragyogás, amelyet ugyan rettegve olvastam, de élvezet volt minden sora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése