2016. november 5., szombat

HETI DALLAM - Florence & The Machine

Kicsit folytatva a múlt heti bejegyzést, ezúttal is a Valahol című könyvből merítettem ihletet. A Bexi-sorozat ötödik részére jellemző volt a dalok felelevenítése. Azokra a számokra gondolok, amelyek az előző epizódokban kulcsszerepet játszottak. A történet vége felé azonban újabb dalra bukkantam, Evelin jóvoltából, aki a Balaton-parti nyaralóban a Dog Days Are Over című számot dúdolgatja, az eredeti előadó pedig a Florence & The Machine.



Az ide vonatkozó rész:

Lekapcsoltam a lámpát, de ahelyett, hogy az ajtó felé indultam volna, kimentem az erkélyre, és leültem az egyik székre. Odalentről felhallatszott a többiek lármája, Evelin éppen a Dog Days Are Over-t énekelte torka szakadtából, amit feltehetőleg a frissen szerzett német közönségének adott elő, és miközben a csillagos égbolt alatt sötéten hullámzó Balatont figyeltem, megpróbáltam átgondolni az elmúlt őrült napok eseményeit.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése