2016. november 20., vasárnap

HETI KÖNYV - Keresd mindörökké

Nem volt egyértelmű a héten, hogy melyik könyv kerül ebbe a bejegyzésbe. Kicsit talán erőltetettnek is tűnik, hogy Jennifer Probst Keresd...-sorozatának negyedik részét találtam a legnépszerűbbnek a héten, de a megjelenéstől eltelt időben tényleg az egyik legkeresettebbnek tűnik. A könyvesboltok eladói ezzel biztosan vitatkoznának, de erre én azt mondom, annyi szabadság nekem is jár, hogy én a Keresd mindörökké című regényt most a hét könyvének kikiáltsam.



Amúgy nem ismerem a sorozatot, a szerzőtől a Milliárdosfeleségek-sorozat első részét olvastam. Valahogy nem kapkodtam a következő részért, pedig egészen szórakoztató volt a bevezető kötet. Jelen könyv tényleg kívül esett eddig az érdeklődési körömön, de mivel népszerű olvasmányt kerestem, így bukkantam rá, s ha már népszerű, akkor megosztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése