2017. május 2., kedd

PREMIER - Gyönyörű pillanat

Jó pár éve annak, hogy a Gyönyörű sorscsapás című regényt olvastam. Azóta már egy egész sorozat nőtte ki magát az alaptörténetből. A főszereplők könyveit még elolvastam, de a folytatásokra már nem maradt elég kíváncsiság bennem. Most a kiinduló sztori két mellékszereplője, Mare és Shepley is kapott egy rövid novellát. Azért novellaként sorolom be, mert mindössze 176 oldal hosszúságú a könyv. Az író természetesen Jamie McGuire, a könyv címe pedig Gyönyörű pillanat. Őszintén szólva már nem nagyon emlékszem a két fiatalra, ám ha belemerülök majd a történetbe, akkor biztosan visszatérnek az emlékek, a hangulat, amely annak idején eluralkodott rajtam, miközben a Gyönyörű sorscsapást olvastam. 

Tartalom:


 A pimasz Amarica Mason az egyetem első évében ismerkedett meg a romantikus Shepley Maddoxszal, és viharos gyorsasággal egymásba szerettek. A heves érzelmek pedig elhamarkodott cselekedetekhez vezettek, és amikor America másodszor is visszautasította a korai lánykérést, ki kellett találniuk, hogyan tovább, hiszen az elválás szóba sem jöhet, összeköti őket a lángoló szerelem. Egy romantikus esküvőn való részvétel azonban felébreszti a lányban a vágyat, hogy mégis igent mondjon, Shepley pedig elhatározza, tesz egy utolsó próbát. Izgatottan indulnak neki a szülők meglátogatásának, mit sem sejtve arról, hogy mind a ketten ugyanazt akarják, azonban a természet végzetes ereje közbeszól… Hatalmas viharba keverednek, és már nemcsak egymásért és a szerelemért, de a túlélésért is küzdeniük kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése