2016. szeptember 1., csütörtök

MÉRLEG - Augusztus

Elkezdett könyvek: 4
Befejezett könyvek: 5
Értékelések: 7

Értékelésben egész jó volt az augusztus, de az olvasás rovására ment a sok agyalás. Ahogy júliusban ígértem, elkészült a Véres végzetről szóló véleményem, ezen kívül írtam a Mielőtt megismertelek és A lány a vonaton című könyvekről, de csak röviden. Bepótoltam az első két Harry Potter kötet, a Harry Potter és a bölcsek köve, valamint a Harry Potter és a Titkok kamrája értékelését. Ezeken kívül kicsit hosszabban értekeztem a Gonosz pálya és a Spell bound –Megbűvülve címet viselő könyvekről is. A befejezett olvasmányok közül még adós vagyok a Bűn és bűnhődés értékelésével. Újraolvasom az utolsó Harry Potter kötetet és hamarosan végzek A korona című könyvvel, amely a Párválasztó sorozat ötödik része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése