2016. szeptember 8., csütörtök

JÖN - Lebegés

Hamarosan megjelenik a Lebegés című könyv, amely Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozatának első kötete. A new adult rajongók már tűkön ülve várják, hogy kézbe vehessék a könyvet. A borítója, ezzel a lefelé néző szakállas, kissé hipszter pasassal enyhén lehangoló, de a regény fülszövegét olvasva ez nem is csoda. Nem egy vidám, strandra (vagy ősszel inkább parkba) való könyv, bízhatunk a mélyebb tartalom megjelenésében. 


Tartalom:
Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Üresek voltunk. A múlt sebei a földre húztak minket, pedig mi lebegni szerettünk volna. Ő mennydörgés volt, én villámfény – soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. Nyers és valódi. Mint az enyém.
Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennünk rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése