2017. november 22., szerda

Jamie McGuire: Gyönyörű tévedés

Sokáig halogattam, hogy visszatérjek a Maddox famíliához, és nem volt akkora a katarzis, mint azt a Gyönyörű sorscsapásnál éreztem. Kellemes olvasmányélmény, de semmi több, nincs is késztetés bennem, hogy azonnal befaljam a következő fiú történetét. Lehet, túl sokáig vártam, és elillant az élmény, vagy talán tényleg nem volt olyan eredeti a történet. Ki tudja? A lényeg, hogy egynek elment, jól szórakoztam, de számomra az eredeti sztori lesz a favorit.

Tartalom: 

A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával.
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.
A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja. 

Értékelés: 

Kívülállónak éreztem magam, nem tudtam teljes mértékben átérezni a főszereplők egyéni tragédiáját. Nem sikerült kibontani Trenton és Cami családi viszonyait, végig az az érzés motoszkált bennem, hogy elmennek mellettem az események, a titok pedig érthetetlennek tűnt számomra a történet leges leg-végéig. Persze nagyon meglepődtem, de a zavarodottságom az egész könyvre rányomta a bélyegét, túl későinek éreztem a lelepleződést. Viszont annyit elért nálam a regény, hogy T. J. sorsára kíváncsi lennék, így lehet, hogy összekapom magam a folytatásokért. 

Cami: Zavarodott egy nőszemély, sokszor nem értettem, mit miért tesz. 
Trenton: Néha sajnáltam, mert kezdettől fogva nagyon tepert a lányért. 

Zűrös az élete Cami-nek, a távol élő barátja, a zavaros családi viszonyai, a bizonytalan barátnője miatt eléggé labilis személyiségnek éreztem a karakterét. A történet végéig nem értettem az őrlődését a két fiú között, ráadásul a testvérei, és az apja miatti harcok is furcsán elnagyoltnak hatnak.
Mostanában túl sok tetováló férfi főszereplővel találkoztam, így kissé összefolynak a karakterek. Trenton személyes tragédiájáról nem sokat tudtam meg, pedig szerintem fontos lett volna részletesen kibontani a srác cselekedetei miatt. Dögös pasi, de szerintem hiányzott belőle a fűszer. 

Raegan: Ilyen hülye barátnővel már régen találkoztam. 
T. J.: A legérdekesebb, és legtitokzatosabb szereplő, nagyon érdekelne a sorsa. 

Cami albérlőtársa, és legjobb barátnője az ostobaság mintaképe. Raegan is két fiú között gyötrődik, de annyira korlátolt, hogy nem látja a fától az erdőt.
A lány meglévő kapcsolata kezdettől fogva furcsa, T. J. karaktere szimpatikus, bár később néha bekavar a Trentonnal való viszonyába. 

Pozitívum: Szórakoztatott, és tulajdonképpen nem bánom a rászánt időt. 
Negatívum: Sokat nem tett hozzá a Maddox-klán történetéhez. 

A könyv borítójának betűtípusa a Gyönyörű sorscsapást idézi. Szerintem mindenképpen csak akkor érdemes elolvasni, ha valaki ismeri az előzményt. Én a puhatáblás változatot vettem kézbe, ezen egy gyönyörű pávatollazat húzódik végig. A keménytábláson pedig a páva egy női hátra tetoválva jelenik meg. 

Kedvcsináló idézet: 


„– Egy nap én is elveszlek téged. 
Majd ha piros hó esik – vigyorogtam.
Vállat vont. 
A havat is meg lehet festeni. Nem gond. 
Na, jó, akkor megyek hozzád, ha Britney Spears egyik dalára táncolsz ágyékkötőben apád előtt.
Hosszan mélyen beszívta a levegőt, aztán hangosan kifújta. 
Elfogadom a kihívást.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése