2017. április 20., csütörtök

JÖN - Legdrágább mostohabátyám

Virágkorukat élik a tiltott, vagy tabunak számító szerelmeket feldolgozó romantikus történetek. A legújabb regény, Penelope Ward nevéhez fűződik, a Stepbrother Dearest - Legdrágább mostohabátyám című könyv esetében vér szerinti kötődés nincs, de a mostohatestvért szeretni nem nevezhető a társadalmilag széles körben elfogadott kategóriának. A regényt minden bizonnyal elolvasom a későbbiekben, csupán a borító borított ki egy picit. Már megint félmeztelen a pasas, amivel alapvetően nem lenne bajom, ha nem minden második fedlap ezt a képet mutatná. Nekem ez már a kissé ízléstelen kategória, bár tudom, hogy így jobban el lehet adni. Hozzáteszem, szerintem ez a történetet meztelenkedés nélkül is nagyon jól hozná az eladási számokat... .


Tartalom:


Nem kellene akarnod őt. Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét.
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni.
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába.
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá.
Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult.
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába.
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et.
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele.
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette!
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem.
Perzselő vágy és nyers erő. Láss a mélyére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése