2017. január 17., kedd

PREMIER - Szulejmán és a kolostor rabja

Rég volt, hogy történelmi romantikust ajánlottam. Arra pedig talán még nem is volt példa, hogy magyar szerzőtől magyar történelmi témájú könyvet hoztam volna. R. Kelényi Angelika rajongóinak hada érdemessé teszi, hogy a legújabb, Szulejmánról szóló regényét ajánljam olvasásra. Nekem elsősorban a tévésorozat ugrik be a nagy hatalmú török vezérről, de bevallom, egy részt sem láttam a filmekből. Nem hiszem, hogy sokat vesztettem, és szerintem a Szulejmán és a kolostor rabja sem kapcsolódik a sorozathoz. Mondom ezt úgy, hogy az írónő regényeit még nem olvastam, de, mint tudjuk: ami késik, az nem múlik...

Kiadó: Álomgyár, 2016
352 oldal

Tartalom:

Kép forrása: R. Kelényi Angelika szerzői oldala

1542. az árulás, a cselszövés és az ármány éve volt. Izabella királyné udvarhölgye, Illésházy Anna, születése és tehetsége okán egy századokon átívelő titkos szövetség, a Sorores tagja. Ő maga is áldozatul esik a hatalmi törekvéseknek és az összeesküvéseknek. Egy sötét kolostor áthatolhatatlan falai közt találja magát, elszakítva alig néhány napos gyermekétől.
Ha újra látni akarja a kislányát, nem tehet mást, mint teljesíti a Szövetség parancsát. Veszélyes küldetése Törökországba szólítja, a szultán udvarába. Feladata a Sorores titkának védelme.
Annát nemcsak veszélyes küldetése terhe, de a kislánya biztonsága is nyomasztja. Ugyanakkor a szíve mélyén reméli, Isten kegyes lesz, és újra találkozhat szerelmével is, gyermeke apjával…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése