2016. október 18., kedd

PREMIER - Száz évvel utánad

Azért keltette fel az érdeklődésemet a könyv, mert a fülszöveg alapján nem éreztem sablonosnak. A Sienna Cole - Laura Porter szerzőpáros nem tudom pontosan kit(kiket) rejt, de van egy olyan érzésem, hogy hazai regényről van szó. Azt csak olvasói véleményből tudtam meg, hogy naplóregényt rejt a Száz évvel utánad című könyv, így pedig még érdekesebbnek találom.

Kiadó: Publio, Győr, 2016
272 oldal, puhatáblás

Tartalom:

A nevem Kate Harris-Woods, és ez az én történetem. Átlagos lány vagyok, középszerű élettel, semmi kiemelkedőt nem vittem véghez – egészen mostanáig. Azt hittem, az új életem akkor kezdődött, amikor Londonba költöztünk a férjemmel. De most már tisztán látom, hogy Párizs volt a célállomás. Gyere velem, és végigvezetlek a naplómban egy olyan történeten, ami most íródik, de 1853-ban vette kezdetét egy fiatal párizsi szerelemmel. Egy időutazásra invitállak, amely során beleolvashatsz, hogyan kapcsolódik össze egy több mint száz évvel ezelőtt élt férfi története az enyémmel. Olyan síron túli üzenetet tartogatok neked, ami időtlen igazságokat rejt. Bemutatom azt az embert, aki megváltoztatta az életem. Velem jössz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése