2016. október 16., vasárnap

HETI KÖNYV - Silber - Az álmok második könyve

Hivatalosan még meg sem jelent, máris a csúcson van a Silber sorozat második kötete. A kiadó elit team-jének tagjai már olvashatják Kerstin Gier regényfolyamának következő darabját, és azt tapasztalom a visszajelzések alapján, hogy egész jól sikerült a folytatás. Íme egy kis kedvcsináló idézet a könyvből:


„– Ó, az csak nem egy pók ott, a karodon?
Valóban. Egy nagy, szőrös tarantula mászott fel lassan a ruhám ujján. Majdnem felsikoltottam. Ha ez nem álom lett volna, hangosan visítva ugráltam volna körbe-körbe. Hogy őszinte legyek, ehhez elég lett volna egy fele ekkora pók is. Nem annyira kedveltem azokat az állatokat, amiknek négynél több lába van. Ezért amikor Indiában éltünk, elég sok időt töltöttem visítozással.”

Lehetőség szerint én is mihamarabb megszerzem, és elolvasom. Addig is itt a véleményem a trilógia első darabjáról, a Silber - Az álmok első könyve értékelése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése