2017. február 10., péntek

VÍKEND - A sötét ötven árnyalata

Évek óta már a csapból is ez folyik. Előbb a könyvek, most pedig a filmek. Még csak a második mozinál tartunk, a harmadik rész még hátravan, de őszintén szólva nekem kezd kicsit sok lenni Ana és Christian love story-ja. Elolvastam a könyveket, megnéztem az első filmet is, és azt kell mondjam, a könyv jobban sikerült, pedig az sem volt egy műremek. Bizonyára sokan megnézik majd a második filmet is (biztosan én is egyszer rászánom magam), de szerintem kezd lecsengni a történet. A kommenteket olvasva nem én vagyok az egyetlen, de azok véleményét is tiszteletben tartom, akik még rajongani tudnak a trilógiáért. Szóval a lényeg, bemutatták a Sötét ötven árnyalata című filmet.


A film leírása:

Amikor a megsebzett Christian megpróbálja visszacsábítani az óvatos Anát az életébe, ő új megállapodást akar, mielőtt adna még egy esélyt a férfinak. Miközben ők ketten megpróbálják újra felépíteni a bizalmat egymás iránt, baljós alakok bukkannak elő Christian múltjából, és elkezdik bekeríteni a párt, hogy szétzúzzák a közös jövővel kapcsolatos reményeiket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése