2016. december 14., szerda

TRAILER - Lélekvesztők

Keserédes történetnek tűnik a Lélekvesztők, a rajongói book trailert elnézve rengeteg érzelmet szabadít fel a regény, amelyet B. N. Toler jegyez. A fülszöveggel kiegészítve pedig immár biztosan állíthatom, hogy a közeljövőben el fogom olvasni, mert nagy hatással volt rám e kettő kombinációja. Ha csupán a videót nézzük, nem egy díjnyertes alkotás, de a lényeget, a történet hangulatát valószínűleg közvetítette. A téma, a paranormális tevékenység, az elhunytakkal való találkozás mindig nagy vihart kavar, borzolja a kedélyeket. 




Tartalom:


Hat ​​évvel ezelőtt egy tragikus baleset megváltoztatta az életem. Örökre.
Charlotte a nevem, de általában Charnak hívnak. És van egy különleges képességem: tudok a holtakkal beszélni.
Látom azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Fáradhatatlanul segítettem nekik, de ennek az volt az ára, hogy feladtam a saját életem. Végül pénz, otthon és remény nélkül már csak egy megoldást találtam.
De abban a pillanatban, ahogy a halálba ugrottam volna, Ike McDermott megmentett. Ez a jóképű katona megmosolyogtat és felvidít mindenkit. Kedves és gyengéd.
És nem él.
Megállapodást kötöttünk. Segít nekem otthont és munkát találni, ha én is segítek neki. Az ő lezáratlan ügye az ikertestvére. George szétesett Ike halála óta, aki addig nem bír békében átkelni, amíg a bátyja élete egyenesbe nem kerül.
Amikor beleegyeztem az alkuba, fogalmam sem volt, hogy bele fogok szeretni mindkettejükbe. Márpedig azzal, ha megmentem George-ot, el kell engednem Ike-ot.
De hogyan mondhatnék le a szívem feléről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése