2016. december 4., vasárnap

HETI KÖNYV - Légy mellettem

A dupla címeket tekintve úgy döntöttem, ezentúl csak a magyart részesítem előnyben, maximum egyszer említem meg a teljes címet. Miért teszem ezt? Mert fárasztó leírni, kimondani a sokszor két sorossá duzzadó címeket. Na, de térjünk rá az e heti könyvünkre, amely oly sok mindenkit lázba hozott. Nem teljesen új megjelenésről van szó, de többeknél láttam. Jennifer L. Armentrout több sikeres sorozat szerzője, a Be with me - Légy mellettem a Várok rád második epizódjának tekinthető, de teljesen különálló könyvként és történetként is felfogható.



A sorozat első részét olvastam, és őszintén szólva nem sok újat mutatott. Lehet túl sok hasonló könyvet olvastam, vagy már immunis vagyok ezekre a történetekre. A Légy mellettem című regény is hasonló kliséket vonultat fel, mint az előző kötet, de a műfaj rajongói biztosan elégedettek lesznek, miután elolvasták a két fiatal, Teresa és Jase egymásra találásának történetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése