2016. július 2., szombat

MÉRLEG - Június

Elkezdett könyvek: 4

Befejezett könyvek: 4

Értékelések: 2



Nagyon vérszegényre sikerült a június. Az értékeléseket tekintve mindenképpen. Leiner Laura: Nélküled, valamint Robert Galbraith: Kakukkszó című regényéhez írtam néhány gondolatot a blogon.

Utóbbit ebben a hónapban kezdtem olvasni és még sikerült is befejeznem júniusban. Ezen kívül a Harry Potter és a Félvér hercegbe fogtam bele újra (ha jól számolom ez a harmadik újrázás), jelenleg is olvasom az Egy gésa emlékiratait, valamint A Rudnay-gyilkosságokat néhány órája fejeztem be, így hamarosan értékeléssel is jövök.

Júniusban értem a végére a Harry Potter és a Főnix Rendjének (harmadszor), a már említett Leiner Laura kötetet is magam mögött tudhatom, valamint Paolo Coelho: Az alkimista című remeke is az olvasott kategóriába került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése