2016. június 8., szerda

TRAILER - Obszidián

A hetet J. L. Armentrout gondolataival nyitottam, így arra gondoltam, a Luxen sorozatának egyik könyv ajánlóját, előzetesét keresem meg. Természetesen rengeteg rajongói válogatást lehet találni. Ezek közül választottam egyet. Íme:


Aki kedvet kapott volna a sorozathoz, annak egy kis ajánló az első könyvhöz:

J. L. Armentrout: Obszidián 

Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése