2017. július 5., szerda

JÁTÉK – Az árnyékkirálynő


Ajándékoz a szülinapos! Arra gondoltam, kicsit izgalmasabbá teszem a július végi születésnapomat. Így nemcsak én kapok ajándékot, hanem a blog egyik olvasója is gazdagabb lehet egy könyvvel, és egy lebilincselően izgalmas történettel.


C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő című könyvét ajánlom fel annak a szerencsésnek, aki részt vesz a Napi Sorok blog nyereményjátékán. A feladat csupán három egyszerű lépésből áll:

1. Írd meg hozzászólásban, melyik a kedvenc Grimm-meséd (a nyereménykönyv egy mesefeldolgozás)!
2. Legyél rendszeres olvasója a Napi Sorok blognak, azaz kövesd a bejegyzéseket!
3. Kedveld a Napi Sorok blog facebook oldalát!

A véleményemet a könyvről >>itt<< olvashatod.

A játék július 26. éjfélig tart, sorsolás július 27-én!

Csak az ország határain belül áll módomban postázni, kérlek, ezt vegyétek figyelembe, amikor a játékra jelentkeztek!
 
Sok szerencsét kívánok!

135 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Köszi szépen a nyereményjátékot. Nekem a kedvenc Grimm mesém a Nyúl meg a sün - tipikusan a "többet ésszel mint erővel" mondás alátámasztása. Amy néven iratkoztam fel a blogodra és Noémi Fekete néven követlek Facebookon.

    Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy részt veszel a játékban! Drukkolok! :)

      Törlés
  2. Szia! A kedvenc Grimm mesém a Holle Anyó, kiskorom óta imádom.
    Facebookon Viola Pásztor néven követlek.
    Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    1)Kedvenc Grimm mesém?Én mindegyiket nagyon szerettem gyerekként,de így hirtelen a Holle anyó,hüvelyk Matyi és a Rigócsőr királyfi jut az eszembe.
    2-3) Itt és a facebookon is Katalin Széll néven követlek,iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Huha, hát az igazság az, hogy én imádom a meséket. 18 éves fejjel hamarabb megnézek egy mesét, mint egy filmet. Imádom, amikor egy klasszikust felelevenítenek egy feldolgozásban, legyen szó filmről vagy könyvről. A kedvenceim a Csipkerózsika, a Hófehérke, Piroska és a farkas, Rigócsőr király, és még sok más.
    Facebookon Enikő Doma néven követlek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nehéz választani, többet is ér. :) Köszi, hogy részt veszel a játékban! :)

      Törlés
  6. Szia!
    Köszi a lehetőséget;)
    Hanna Mayer néven vagyok a követőd Facebookon is ugyanezen néven lájkoltalak.
    A kedvenc Grimm mesém pedig A félelemkereső. Németül hallgattam sokat kicsiként platina lemezről. És nagyon creepyn lett megcsinálva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy rám találtál! :) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  7. Szia! Ugyanezen a néven kedveltem a Facebook oldalad és fel is iratkoztam a blogra. Kedvenc mesét igencsak nehéz választani, jól feladtad a leckét, de kiskoromban talán Az okos leány állt hozzám legközelebb - ezt rengetegszet elolvastam, és elolvastattam :D
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi! :) De szerintem jó nosztalgiázni... :D Köszi, hogy jelentkeztél a játékra! :)

      Törlés
    2. Szia! A kedvenc Grimm mesém a Holle anyò! Ugyanezen a néven követlek facebookon is (csak más képpel). :)
      Köszönöm a játékot!

      Törlés
    3. Szia Anita! Köszi, hogy játszol! Sok sikert!

      Törlés
  8. Szia! Köszönöm a lehetőséget! :)
    A kedvenc mesém a Rigócsőr király, de igazából mindegyiket szeretem. :D
    (Júlia Dumitrán néven követlek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! Szurkolok Neked is! :)

      Törlés
  9. Szia!
    A Jancsi és Juliska a kedvencem. Követlek itt is, ott is :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    A kedvenc Grimm mesém a Piroska és a farkas és a Hófehérke. :)
    Facebook-on nyomtam egy like-ot az oldaladra és a blogodra is feliratkoztam.
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Előre is Boldog szülinapot és köszi a lehetöséget! Már régóta szemezek ezzel a könyvvel, úgyhogy örülök a lehetőségnek.:) Likeoltalak facebookon és követlek a blogon is Vislóczki Dorina néven. Ami a kedvenc grimm mesém illeti, hát igazából mindegyiket nagyon szeretem, gyerekkoromban sokat olvastam őket, de még most is ugyanúgy imádom a meséket, mint régen. Nem könnyű választani, de talán Az aranymadár, vagy a Holle anyó a kedvenc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Aranyos vagy, hogy felköszöntöttél! Remélem, szerencséd lesz, és elolvashatod a könyvet! :)

      Törlés
  12. Szia!Köszönöm a lehetőséget a játékra :) Régi kiszemelt a nyereménykönyv, így gondoltam megpróbálom :) Nekem a kedvenc Grimm mesém a Hat Hattyú :) De természetesen bármelyiket szívesen meghallgattam kiskoromban, és még mai napig szeretem őket :) (akár olvasni, akár nézni :) ) (Facebookon Pallérné Németi Angéla néven követlek, itt Németi Angéla/Symboly) Köszönöm mégegyszer a lehetőséget! Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy játszol! Ugye, milyen jó nosztalgiázni! :)

      Törlés
    2. Nagyon szuper :) A mese az mindig örök, kicsiknek nagyoknak egyaránt :) És ha már nosztalgiázok, akkor ez lesz az esti mese a kisfiamnak ;)

      Törlés
    3. De jó lesz (volt) neki! :) Irigylem! :D

      Törlés
  13. Szia! Először is köszönöm a lehetőséget :) Az én kedvencem mindenképp a Hófehérke, de szeretem a Holle anyót, Piroska és a farkast is. Bekövettelek itt is és a Facebookon is.
    Üdv.: Mesi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! Köszönöm, hogy részt veszel a játékban! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  14. Szia!
    Nikolett néven feliratkoztam és követlek face-en is. :3 Nem is tudom melyik a kedvenc Grimm mesém. Annó imádtam kb. mindegyik történetet a kis gyűjteményes mesekönyvben... De a nagyobb kedvencek a A farkas és a hét kecskegida, a Holle anyó és a Hófehérke... :3
    Köszi a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó választás mind! :) Én köszönöm a részvételt! :)

      Törlés
  15. Szia!

    Köszi a lehetőséget, nagyon kívánságlistás nálam ez a könyv, olyan gyönyörű a borítója *.* Persze nem csak ezért, a mesefeldolgozás is érdekesen hangzik!

    A kedvenc Grimm mesém pedig A brémai muzsikusok ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon egyedi a borító, a gerince pedig... De nem spoilerezek, hátha Te leszel a szerencsés! :)

      Törlés
    2. Láttam!!! :D Könyvhéten majdnem megvettem, de sajnos nem fért bele a keretbe :(

      Törlés
    3. Bevallom, én is nehezen válok meg tőle... :) De nagyon szívesen adom és ajánlom a nyertesnek! :)

      Törlés
  16. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra :). Kedvenc Grimm mesém a Hamupipőke, Csipkerózsika és Rigócsőr király.
    (Facebookon Fodor Krisztinaként követlek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A részvételt és a választást is! :) Drukkolok!

      Törlés
  17. Szia! Köszi a nyereményjátékot. :)
    Az én örök kedvencem a Holle anyó, kiskoromban anyukámnak számtalanszor fel kellett olvasnia, bár már kívülről tudtam a történetet :D
    Itt és face-en is Kucsora Boglárka néven követlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos szívesen olvasta az anyukád, neki is élmény lehetett, úgy mint most nekünk. :) Jó kis nosztalgia! :)Köszi, hogy játszol! Szurkolok!

      Törlés
  18. Szia!

    Az én nagy nagy kedvencem a Csipkerózsika és a Holle anyó a Grimm mesék közül:) Facen Néző Zsuzsa néven követlek. Köszi a játékot! =)

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Koszi szepen a jatekot! :) Szerettem tobbet is de talan legjobban Holle anyo meseje tetszett.

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Köszi a játékot! :) Számomra a legkedvesebb Grimm mese a Brémai muzsikusok volt.
    Itt is és facebookon is Szigethy Virág néven követlek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Rendben! :) Drukkolok, hogy szerencséd legyen! :)

      Törlés
  21. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget! :) Az én kedvenc Grimm meséim a Békakirályfi és a Brémai muzsikusok. Facebookon Walter Réka néven követlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy rátaláltál a játékra! :) Legyen szerencséd! :)

      Törlés
  22. Szia,
    a kedvenc Grimm mesém A széttáncolt cipellők, amiknek a filmes adaptációját is nagyon szeretem.

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)
    További szép napot!
    Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy megosztottad a kedvenced! :) Szorítok, hogy szerencséd legyen! :) Neked is szép napot! :)

      Törlés
  23. Szia!

    Az én kedvencem...jó kérdés. Nagyon szeretem a Hamupipőkét, a Babszem Jankót, a Brémai Muzsikusokat.
    Fb-n követlek Barbika Unatkozik néven ;)
    Köszönöm a játékot! :D

    Szép napot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! Szép estét Neked! :)

      Törlés
  24. Szia!

    Az én kedvencem a Piroska és a farkas, a Holle anyó, és A széttáncolt cipellők.

    Köszönjük a nyereményjátékot!

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Köszi, hogy részt veszel a játékban! :) Neked is szép napot! :)

      Törlés
  25. Szia! Először is köszi a játékot! Másodszor: kedvenc Grimm mese a Holle anyó. Gyerekkorom nagy kedvence :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, ha tetszik a játék. :) Köszi a válaszodat! :)

      Törlés
  26. Kedvenc Grimm mesém Hamupipőke. :) Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  28. Szia rendszeres olvasója lettem a blogodnak, a facebook-oldaladat is kedveltem. Örömmel játszom a játékodon! Nagyon sok Grimm-mesét szeretek, de a legutóbbi amit láttam, és tényleg tetszett is az "A libapásztorlány" című mese.

    ui: A blogod követői között aangelikatay.gmail.com címen találsz majd meg.

    További szép napot
    szabo_angelika@outlook.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is öröm, hogy játszottál! :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  29. Szia! :)

    Köszönöm a nyereményjátékot!

    Rendszeres olvasója lettem a blogodnak és a facebook-oldaladat is kedveltem.

    Sorolhatnám, mert rengeteg Grimm mesét kedvelek, de a legmaradandóbb a HOLLE ANYÓ. Erre tisztán emlékszem gyerekkoromból. Még kazin volt meg, de anya mikor olvasta akkor is annyira élvezetes volt.

    További jó hétvégét neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,a jó öreg kazettás mesék! :) Köszi,hogy részt veszel a játékban! :) Szép hétvégét Neked is! :)

      Törlés
  30. Szia!

    Először is szeretném megköszönni a lehetőséget! :)
    Noémi Petik néven vagyok rendszeres olvasód, és a Facebookon is ilyen néven lájkoltam az oldalt.
    A kedvenc Grimm mesém a Brémai muzsikusok.

    További jó blogolást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! Szeretnék minél többet blogolni, hogy Neked is legyen mit olvasnod! :D

      Törlés
  31. Szia!
    Az én kedvencem a Hófehérke.... :)
    Lakatos Lili néven rendszeres olvasó vagyok.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  32. Szia! Héjj Regina néven leszek követőd a Facebookon :)
    A kedvenc mesém pedig A Terülj, terülj, asztalkám, adj aranyat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a hozzászólást! Benne vagy a "kalapban"! :D

      Törlés
  33. Szia! Köszi a játékot. A kedvenc mesém pedig Az öreg halász meg a nagyravágyó felesége. Facebookon Sztancsik Szabina néven követlek.

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    Szeretnék én is csatlakozni a nyereményjátékhoz. :) Kedvenc Grimm-meséim közé A békakirályt, illetve a Brémai muzsikusokat sorolom.

    Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én köszönöm, hogy részt vettél a játékban! :) Sok szerencsét Neked! :)

      Törlés
  35. Szia! Az értékelésed alapján szimpatikusnak tűnik a könyv. ^^ Az én kedvenc Grimm-mesém A Csipkerózsa / Csipkerózsika, de a Hamupipőkét is szeretem. Meg mindkettőnek a modern feldolgozásait is. :))
    Anita Sándorként likeoltalak, iratkoztam fel. ^^

    Szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy játszol! :) Szerintem egy nagyon kedves könyv, teljes kikapcsolódást nyújt. :) Ha szereted a feldolgozásokat, szerintem ez is tetszik majd. :) Szép hetet Neked is! :)

      Törlés
  36. Szia:)
    Köszi a lehetőséget. Az én egyik kedvencem a Brémai muzsikusok, mindig ezt kellett nekem olvasni mikor kicsi voltam. :)
    Nagy Viki (Viktória facen) követlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy megosztottad a kedvenc mesédet!:) Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  37. Szia! Kedvenc grimm mesém? Hát először a brémai muzsikusok ugrik be, de a Hét holló is bizonyos okok miatt kedvencem(bár több változatáról is tudok). :)
    Haniko11 néven iratkoztam fel itt, facebookon meg Dóra Harsányiként találsz meg.
    Köszönöm a játékot! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy játszol! Szurkolok, hogy szerencséd legyen! :)

      Törlés
  38. Szia , köszi a játékot. A kedvenc Grimm-mesém a Holle anyó :)

    VálaszTörlés
  39. *Lemaradt a vége :'D
    Az értékelést olvasva úgy látom nem lesz rossz könyv :D
    Tóth Fruzsina néven követlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nem rossz könyv. Sőt! Az első ún. retelling történet volt, amit olvastam, és bejött! :) Köszi, hogy részt veszel a játékban!:)

      Törlés
  40. Szia!
    Köszi a lehetőséget, hogy részt vehettem a nyereményjátékban. Az én kedvenc Grimm mesém a Rigócsőr király. Turbucz Viktória néven követlek és iratkoztam fel a blogodra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételedet! Sok sikert kívánok Neked! :)

      Törlés
  41. Szia! A legkedvesebb Grimm mesém a Holle anyó . Bánóczy Eszter néven követlek . Köszönöm a lehetőséget . :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy részt veszel a játékban! Szép hétvégét! :)

      Törlés
  42. Szia, köszönöm szépen a lehetőséget :)
    Kedvenc Grimm mesém sok van, de ha választani kell akkor a Holle anyó.
    Felíratkoztam a blogra Adrienn Bagány néven. A facebook oldalt is lájkoltam Bagány Adrienn néven :)
    Üdv:Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy játszol! :) Szurkolok, hogy szerencséd legyen! :) Szép hétvégét!

      Törlés
  43. Szia!
    Szeretnékjelentkezni erre a nyereményjátékra és megpróbálok megfelelni a feltételeknek
    Az én kedvenc Grimm mesém amit nagyon szeretek az a Halász meg a felesége

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Oké, csak annyiban segíts, kérlek, hogy milyen néven iratkoztál fel rendszeres olvasónak, és a facebookon milyen néven lájkoltál? Köszi!:)

      Törlés
  44. Szia! Huhh nem is tudom hirtelen... A Holleanyót, a Csipkerózsikát, Hófehérkét és még sok mást is szerettem. Különösebb kedvencem nincs. Mindet imádom :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! Ha egyet válasszak, akkor a Csipkerózsika... Szentesi Edina FB, BunteHun itt. :)

    VálaszTörlés
  46. Szia, köszönöm a lehetőséget!
    Három kedvencemet is kiszeretném emelni.
    A Macska egér barátságot, mert annyiszor olvasták fel nekem gyerekként, a Rigócsőr királyt, mert ilyen egy igazi tanító mese, és a Tizenkét fivért, mert azt nem lehetett elégszer elolvasni.
    (Füredi Dóra néven facebookon és itt is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Köszi, hogy részt veszel a játékban! Sok sikert! :)

      Törlés
  47. Szia! Koszi a jatekot! Merci Lévai neven vagyok mindenhol, es a kedvenc grimm mesem egyertelmuen a Holle anyo! Imadom a kisse borzongos hangulatat (vagyis talan csak nekem borzongos :D). Nagyon erdekelne ez a konyv, remelem most az egyszer esetleg szerencsem lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Tényleg drukkolok Neked, hogy sikerüljön! :) Köszi, hogy játszottál! :)

      Törlés
  48. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!:)
    Az egyik kedvenc Greem mesém A tavitündér.
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy rám találtál, és játszol! :) Szép délutánt! :)

      Törlés
  49. Szia! :)
    Az én kedvenc Grimm mesém a Csipkerózsika.
    Horváth Brigitta néven lettem új követőd, köszi a lehetőséget! <3 :)

    VálaszTörlés
  50. Szia.
    Az én kedvencem a piroska és a farkas. :)
    Bogár Martin néven követtelek be.

    VálaszTörlés
  51. Szia!:)
    A kedvenc Grimm mesém a Hamupipőke.
    Facebookon Dániel Eszter néven követlek.
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  52. Szia 😃
    Egyértelműen a Hamupipőke! Kislánykoromban többet nézettem meg a nagybátyámmal mint bármi mást 😊
    Bakos Vivien néven vagyok felíratkozó és Facebookon is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! És a nagybátyádnak tetszett? :)
      Köszi, hogy részt veszel a játékban! Sok sikert!:)

      Törlés
  53. Szia!

    Köszönöm a lehetőséget :) Imádom a meséket és a mesefeldolgozásokat, kedvencnek talán A széttáncolt cipellők :)
    Ugyanezen a néven vagy Gere Attiláné néven vagyok rendszeres olvasód. Soha nem tudom, mikor keveri össze az internet ördöge a nevemet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megtalállak így már mindenképp! :)
      Sok szerencsét a játékhoz! :)

      Törlés
  54. Szia! Köszi a nyereményjátékot! Nekem így hirtelen kedvenc Grimm mesének a Holle anyó jutott eszembe. Laura Poór néven like-oltam. :)

    VálaszTörlés
  55. Holle Anyó a kedvencem. Többször is láttam.

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    kedvencem: Csipkerózsika, a Hófehérke, Piroska és a farkas

    VálaszTörlés
  57. Az én egyik kedvenc mesém a Rúd kiskacsa :)) Köszi a játékot, a blogod követője lettem, mert tényleg tetszik ! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Az a legfontosabb, hogy tetszik! :) Na, és persze a játék is! Sok sikert Neked! Szurkolok! :)

      Törlés
  58. Nem tudom, hogy tudok-e kedvencet választani. A békakirályt olvastam a legtöbbször, talán mert az volt a könyvemben a legelső mese :D A suszter manói is kedvenc és persze a Hat hattyú (és ennek mindenféle feldolgozása).
    Legutóbb a kis libapásztorlány meséjét olvastam, feldolgozásban (SHannon hale: A suttogó), így most épp az is nagyon kedves lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a feldolgozásokat, akkor biztos, hogy a nyereménykönyv is tetszeni fog! Drukkolok, hogy elolvashasd! :) Köszi, hogy játszottál!

      Törlés
  59. Szia! Követlek itt is, facebookon is. Kedvenc mesém a Békakirály. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy részt veszel a játékban! Szép napot! :)

      Törlés
  60. Szia! A legkedvesebb mesém azt hiszem a Békakirály :)
    A blogon és facebookon is Véber Virág néven követlek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a válaszod! Sok szerencsét kívánok! Szép napot! :)

      Törlés
  61. Szia!

    Az én örök kedvencem a Hófehérke! :)
    Facebookon Doloresz Soós néven követlek.

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    A kedvenc Grimm meséim közé tartozik a Hófehérke, A széttáncolt cipellők, A békakirályfi, és A brémai muzsikusok. Kiskoromban számtalanszor láttam mindet!:)
    Facebookon Krizsán Eszter, itt Eszter Anna Krizsán néven követlek!^^
    Köszönöm, hogy részt vehetek, legyen szép napod!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm az őszinte válaszodat! Én örülök, hogy játszottál! Neked is szép napot! :)

      Törlés
  63. Szia! A kedvenc Grimm mesém a Holle Anyó, A hèt holló, Az èlet vize.
    Itt ès facebookon is Elizabet Bodó nèven követlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi a részvételedet a játékban! Sok sikert a holnapi sorsoláshoz! :) Szép napot!

      Törlés
  64. Szia!
    Köszi a lehetőséget, és előre is boldog szülinapot kívánok :)
    Mindegyiket nagyon szeretem, rengetegszer olvasták fel nekem őket, de a kedvencem mindig is Az okos leány meséje volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Aranyos vagy!:) Köszi, azt is hogy játszol! Jó éjt! :)

      Törlés
  65. Szia! :)
    Az én kedvenc Grimm mesém A széttáncolt cipellők. Köszönöm,hogy részt vehetek a nyereményjátékodban,a Facebook oldalad Csobán Szabina néven követem.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Természetes, hogy részt vehetsz, hisz teljesítetted a feladatokat. :) Szép estét!

      Törlés
  66. Szia!
    Régi kedves emlékeket idéz bennem a játékod! Rengeteget olvastuk a nagyimmal a Grimm mesekönyvemet! A kedvenceim: Az ördög három arany hajszála, Holle anyó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, ha nosztalgikus hangulatot tudtam ébreszteni!:)Jó éjszakát Neked!

      Törlés