2017. június 12., hétfő

ADALÉK - Leslie L. Lawrence

Már megint találtam egy olyan írót, akinek történeteit vétek volna kihagyni. Persze Leslie L. Lawrence, vagy Lőrincz L. László neve számomra sem ismeretlen, sőt! Talán elárulhatok egy kis kulisszatitkot, hiszen kezdő rádióriporter koromban (évmilliókkal ezelőtt, azóta már felhagytam ezzel a "hobbival") a szerző Szombathelyre látogatott, és engem küldtek ki hozzá interjúzni. Mondanom sem kell, nagyon beparáztam, mert még soha nem olvastam tőle semmit. Mindettől függetlenül kellemes beszélgetés kerekedett, csak úgy ömlött a szó, az emlékek az íróból. Viszont szégyenszemre azóta sem olvastam tőle semmit. Idézetet viszont hoztam tőle, íme:




A kíváncsisághoz gyakran a felelőtlenség társul. A kíváncsiság nem elég indok arra, hogy veszélybe sodord magad. A tudás kényszere azonban megéri a kockázatot. De még így se légy hebehurgya! Pihenj meg egy pillanatra, nézz magadba, és várd meg, amíg a benső hang meg nem mondja, mit kell tenned.”

Leslie L. Lawrence: A fekete özvegy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése