2017. október 19., csütörtök

RÁADÁS – AZ

Szerintem nem vagyok egyedül az érzéssel, miszerint ezentúl máshogy nézek majd a bohócokra. Ezután sem félek tőlük (sokkal inkább a pókoktól, továbbra is), de előfordult, hogy éjszaka a mosdóba lépve kissé paranoiás lettem. Hozzáteszem: borzasztó lassan haladtam a regénnyel, de ez az én problémám, mert Stephen King továbbra is zseniális, és AZ az egyik leghátborzongatóbb teremtménye, mert a gyerekek legősibb félelmeinek teljes arzenálját felvonultatja. Olykor szürreálisnak is hatott, de ez nem rontott az összképen. King forever.


Kedvenc idézet: 

„– Öljük meg Azt. Ez alkalommal igazán öljük meg.
(…)
Miért is ne? Nem lehet rosszabb, mint meginterjúvolni Ozzy Osbourne-t.”

***

Az idén bemutatott film előzetese kellőképpen hátborzongatóra sikerült. Én még nem láttam a filmet, de a mozik jegyeladási statisztikái arra engednek következtetni, szeretik a nézők.


Készült a könyvből egy két részes tévéfilm is még 1990-ben. Csupán az alább látható apróbb részletet néztem meg. Nos, véleményem szerint az író nem lehetett elragadtatva a feldolgozással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése