2016. december 1., csütörtök

MÉRLEG - November

Elkezdett könyvek: 8
Befejezett könyvek: 9
Értékelések: 8



Maximálisan elégedett vagyok a teljesítményemmel, akár az olvasást, akár az értékelést vizsgálom. Talán még nem is volt idén ilyen erős hónapom! Folytattam a nagy kedvenc elemzését, ezúttal a Harry Potter és a Félvér Herceg került sorra. Nagyon tetszett Leiner Laura Bexi-sorozatának 5. része, a Valahol. Természetesen erről is írtam egy kis recenziót. Belekezdtem egy másfajta sorozatba, Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos című első könyve meglepően jól sikerült. Pár soros értékelést Robinson Crusoe is kiérdemelt, csakúgy mint Shakespeare klasszikusa, a Hamlet. A Stage Dive-sorozat harmadik könyve, a Lead – Szóló is elismerő kritikát kapott tőlem, hasonlóan A tetovált srác című romantikus regényhez. A Throne of Glass – Üvegtrón viszont nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, bízom benne, majd a következő epizód elnyeri a tetszésemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése